Saturday 7 May 2011

AKU SEDIH SIKITLAH

Nak tahu . Aku sedih sikit arr because tak dapat follow balik kampung .. Harinie sedara aku kawin .Agak kecewa tak dapat together dengan diaorang .. And now , Sebagai mana kebiasaan nye . Kalo ade kenduri kawin ,comferm malam2 macam nie ade funtion (!) Best tu .. Selalu nye mesti ade yang joget lambak ramai2 .. Wahh .. Mesti  diaorang kat sane tu tgah having fun .. :(( Huh (!) kalo aku tak sekola harinie mesti aku dah follow diorang balik kampung ..Nie semua pasal cekgu yang sengaje buad exam hari sabtu .. Aku datang sekola tadi pun atas sebab ade exam . Kalo tak , macam selalu arr comferm tak datang punye maa .. ( :D Yeh (!) Aryanie seorang yang sangat lah pemalas ) 
So aku harap sangat cuti sekola akan datang nie , aku dapat balik kampung .. Bole see my mum .cazen , and semua family yang laen .. Rindu nak meet korang lah ..  KAMPUNG KU ... tunggu lah kehadiran ku ini .. 
hahahahahahah :DD (suka kejap :)

No comments:

Post a Comment