Thursday 19 May 2011

keRanA eGo aKu mEnyeSaL

Mengapa kau pergi . Mengapa kau pergi 
Disaat kan ku mulai mencintai mu . Beharap engkau jadi kekasih hati ku .
Malah kau pergi jauh dari hidup ku.
Menyendiri lagi . Menyendiri lagi 
Disaat kau tinggalkan diri ku pergi . Tak pernah ada yang menghiasi hari ku .
 Disaat daku terbangun dari tidur ku .
Aku ingin kan diri mu . Datang dan temui aku 
Kan ku kata kan pada mu . Aku sangat mencintai diri mu .
Aku ingin kan diri mu datang dan temui aku . 
Kan ku kata kan pada mu . 
Aku sangat mencinta .... 


Jangan abai kan aku . Hargai lah aku ketika aku masih ada disisi kamu
Aku mahu kan diri mu yang dulu . 
Kamu yang tak henti2 mengatakan sayang . 
Aku sunyi .
Dulu .. Setiap pagi dan malam kau akan mesej aku .
Masih terngiang ngiang lagi kata kata mu itu ..
" Selamat pagi sayang " . " Good nite dear " . :(
Aku rindu semua kata kata tu .. 
Rindu teramat sangat
Tolong aku . Aku perlu kan kamu sekarang .
Aku ingin kan diri mu datang dan temui aku .
Kan ku kata kan pada mu .
AKU AMAT MENCINTAI DIRI MU <3<3



                                                                                               Nukilan : Aryanie <3

No comments:

Post a Comment