Saturday 14 May 2011

Kisah aku dan dia

Bermula lah cerita tanpa sesiapa menduga . Aku mula tertarik dengan dia pada hari pertama sekola for this year . Masa aku cerita kat kawan2 aku yang aku dah suka kat dia,kawan2 aku semua terkejut and at the same time ade jugak yang tergelak . Nak tahu ape yang diaorang kata (?) Diaorang kata aku merepek lah ini lah itu lah . But aku tak kisah . For aku ,kalo dah suka ,ape pun orang kata aku tak kisah . 
                         And start dari masa tu lah , aku mula minat dan terus beminat dekat dia . Sampai lah sekarang . Tapi , pada 13 Mei 2011,hari jumaat . Semuanye terbongkar . Dia tidak lagi aku minati . Aku mula benci dia . Benci yang teramat sangat . Kalo bole aku nak datang dekat dia and terus sepak dia sepuas hati aku . Tapi ,apa kan daya aku . Kalo aku sepak dia ,apa pulak kawan2 yang lain kata .. Apa pula motif yang aku nak cakap .. Lepas berleter dengan diri aku sendiri , aku terus nangis . Kawan2 semua suruh aku sabar . Diaorang kata tak payah pikir pasal laki tu . Ok (!) Aku terus kesat air mata aku and terus buad kerja aku ...
                          Korang mesti nak tahu kan , kenapa aku NANGIS ,MARAH and BENCI kan (?) .  ________ . Hah . Nie yang aku nak kasi tahu sebabnye . 
Lepas rehat dah habis (kat sekola) aku terus naik class besama dengan seorang kawan aku . Aku jalan dengan penuh perasaan gembira sambil tersenyum . Tapi , langkah aku terus terhenti lepas ternampak laki tu duduk berdiri rapat2 (macam orang date) .First , aku just fikir mybe diaorang tengah cakap something or ape2 aje lah an . Last2 , masa ambil exam seni , kawan aku sorang nie tanya aku. bunyinye macam nie lah ." weh yany , ape perasaan kau kalo die tu dah couple ?" . Aku agak terkejut lah masa kawan aku tu tanye macam tu . Tapi aku still relax and sambil tu aku terus jawap . " Aku tahu , die dah couple dengan ** kan ?" . Diaorang yang lain agak terkejut . Kawan aku tu pulak just balas ENTAH . Aku still nak kepastian . Last , kawan aku tu terpaksa jawap A'Ah . Dan akhirnya , Hati aku agak sakit dan terus rase nak nangis .. Tanpa fikir ape2 aku terus menangis (kejap) .... 
                           Terasa macam orang bodoh pulak sebab dah menaruh hati dekat dia . Korang tahu tak yang aku nie tak penah lari dari disakiti . Huh nevermind lah kan . Mybe dah tu yang tersurat untuk aku . Start aku dapat tahu dia dah couple . Aku terus rase benci dekat gf dia tu . Korang mesti pelik sebab ape aku kena benci kan gf dia dan bukannya benci dekat dia (?) . Sebabnya , gf dia tu kawan aku , bole dikata kan rapat  jugak lah . Aku selalu lah jugak kongsi story dengan gf die nie . Tak sangka pulak jadi macam nie . And yang paling aku pelik nye kan . Dia bukan nye tak tahu yang aku dah menaruh hati dekat laki tu , kenapa perlu diaorang couple . (?) . Tapi aku tak bole salah kan sape2 jugak dalam hal nie . Tak ade motif aku nak marah diaorang couple . Laki tu pun bukan nye dah ditakdir kan hanya untuk aku .... :((
                            Dan sekarang , aku terpaksa terima kenyataan nie . Aku kena terima yang aku dan laki tu tak ade jodoh (kot) . Lagi pun , kalo laki tu dah couple ke ape ke , bukan nye aku tak bola nak hidup betol tak (?) :)) 
                                                                                               
                                                                                  Nukilan : Aryanie Natasha :)) 
                                                                                               

No comments:

Post a Comment