Tuesday 3 May 2011

Cerita aku lah

Ah (!) Susah nye nak bepikir .. Sebenarnye .. ade something yang aku nak story kan kat KIwi and Ena .. Dari tadi lagi dah aku nak story .. Tapi masalah nye . tibe2 aku lupe ape yang aku nak cakap .. Now (!) aku dah ingat ape dy .. Hahaha .. Nak tahu ape (?) emm .. just wait and see .. For Kiwi and Ena . Korang tunggu arr erk ape yang aku nak cakap tu .. Kesian korang . Dah macam orang bodo tunggu aku nak bercakap .. hahaha .. Emm .. kes nie ade kena mengena dengan seseorang insan yang bergelar MAHLUK ALLAH .. Aku tak tahu arr kenape aku nak bukak story pasal dy pulak .. Mybe ... (entah arrr ??) susah aku nak pikir an .. Dah lame sebenar nye aku nak cakp pasal dy nie .. Ingat nak story tadi kat korang .. Tapi korang busy sangat nak cakap pasal itu ini .. Last2 aku lupa ape yang aku nak cakap .. 
Haaaaaaaaaaa ... Ape2 pun .. tunggu arr nanti erk (?)  

No comments:

Post a Comment